beautiful_ zamansmomm yaa ne güzel bizim cinsiyet belli değil hâlâ bir meyveyi tattık Rabb’im diğerini de tatmayı bizede nasip eder inşallah ❤️
mrvshnsrcgl 23 Temmuz doğum görünüyor. 2.gebelik normal doğum tabi ne zaman olcagı belli olmaz 15+1 erkek olabilir dedi
mervekalkann 17+5 e giriyoruz sürekli erkek gibi diyorlar ama kordonu araya aldığı için net değil. Doğum 11 temmuz son adet tarihime göre ancak bebiş şükür önden gittiği için 6 temmuz olarak gösteriyor. 20. Haftada net öğreneceğimi ümit ediyorum cinsiyeti. 😂
busradfne seher_edz 13. Haftada mı söyledi doktorunuz bu yazınızı görünce heyecanlandım şimdi yatın kontrolüm var 12+5 deyim bende net olmasada yüzde oranla cinsiyet söyler mi acaba doktorum diye merak içindeyim 🤭
beautiful_ zamansmomm Amin inşaAllah kız kardeşim var özel bir kız baştan beri kızın olacak diyor hissettikleri de genellikle çıkar inşaAllah öyle olur ❤️
zamansmomm beautiful_ siz ne hissediyorsunuz ben hamile olduğumdan şüphelendiğim zaman bile eğer hamileysem kız bebek demiştim eşime hep kız hissettim başından beri
beautiful_ zamansmomm kız hissediyorum ama burda USG gören erkek değince biraz şey oldum açıkçası Rabb’im söyletiyor galiba 😅 sürekli kızım diye karnımı seviyorum 🤭
zamansmomm beautiful_ 11 12 haftalık görüntüsü varsa atın bakayım ben de anlıyorum eğer pozisyon uygunsa
fatmaa51 Minamom_ 16 hafta ama bende henüz hissetmedim o yüzden de korkuyorum kızım olacak bu arada kızlar geç kıpriyor diyorlar ondan mı ki
Minamom_ fatmaa51 valla ikinci gebelikte herkes bu haftada hissediyor benim 8.haftadan beri İnannılmaz her hafta kontrolüm var hepsinde aşırı hareketli ama doktor 18/20 gibi hissedersin dedi bilemiyorum