fatmaa51 etkafa yaa ne şanslısınız valla keşke bende hemen hissedebilsem ilkini kaçta hissettiniz hatırlıyor musunuz
etkafa fatmaa51 evet canım ilk bebegimi 18+3 de hissettim ama endişelenme 20 haftaya kadar normal ilk gebeliklerde
sineminkooo 20 Şubat aldım günü ben ❤️ hareketlerini net olmamakla birlikte 12. Haftada hissettim ben ilk gebeliğim 🥰
elifsn23 fatmaa51 Allah korusun ya kayıp yaşayıp sağlıklı bebiş doğuran binlerce kişi var burda. Olumsuz postları okumayın bence düşükler ilgili kalp durmasıyla ilgili insan çok etkileniyor. Hiç olumsuz düşünmeyin hep çok güzel olacak sağlıklı olacak deyin
fatmaa51 elifsn23 evet aynen dedikleriniz gibi insan çok etkileniyor inşallah çok güzel olur Allah razı olsun🤲🏼💖💖
seymosss_ Benimde erkek temmuz da geliyor Allah nasip ederse paşam sağlıkla sıhhatle gelsin yavrularımız
elifsn23 fatmaa51 sizden de Allah razı olsun ben artık olumsuz şeyleri hiç okumuyorum çünkü okuyunca kendimde o belirtileri aramaya başladığımı fark ettim strese hiç gerek yok Allahını izniyle sağ salim gelecekler ♥️♥️
fatmaa51 elifsn23 amin amin inşallah bende sizin gibi yapmayı deneyim gerçekten de öyle çünkü birisi bisey yazınca bende de var acaba bende mi öyle olcam korkusu oluyor bende düşünmeyim bundan sonra çok sağol teşekkür ederim❤❤
duriskonunannesi seher_edz temmuz basi olacak dogum sezeryan olacagi icin ,gecen hafta ogrendik biz de cinsiyeti daha erken gitsem ogrenirdik ben biraz daha bekledim net olsun diye . Cok fazla istahim acik cok yemek yiyorum ,sanirim cok kilo alacam bu kez
fatmaa51 Aysenur_6101 bana 18.haftada filan yapıyorlar al o zamana dedi ama yapmazlarsa geri dönmek zorunda kalcam o yüzden 20ye alayım diyorum
bsrelif Erkek diye tahmin ettiler 16 haftalık şu an detaylıya gittiğimde belli olucak. Karnım çok ağırlaştı. Ağırlığının verdiği ağrı var karnımda çok değişik bir bulantı da eşlik ediyor bu aralar hiç iştahım yok
Necc86 Bende 18+3 sezeryan olacağı için Haziran 20 den sonra olur tam gün belli değil. Hateketleri diyemem ama tekme şeklinde pıt pıt oluyo 2 haftadan beri. 🩵 ve oğluşum okucak Allahın izniyle. Birde bu sene etrafımda erkek bebek bekleyenler daha çok. Siz ne düşünüyorsunuz 🥰
Minamom_ seher_edz bizde 16 hafta olduk temmuzda inşallah doğum bebişin 11.haftalıkken cinsiyeti öğrendik kızımız oluyor🥰🥰