eliffyasarr Bizimki de 10. Haftadan beri erkek 17+1 olduk ben biraz hissediyorum kızlar pıt pıt pıt aynı yerde baloncuk patlıyor sanki sizde de var mı 🥲
elifsn23 eliffyasarr ben de 18 deyim. Geçen haftadan beri baloncuk mu diyeyim karnımda damar atıyor gibi mi diyeyim ara ara hissediyorum
fatmaa51 seher_edz benimde kız allah izin verirse siz hareketkerini hissediyor musunuz 16haftadayım şuan hicbir kıpırtı hissetmiyorum
fatmaa51 elifsn23 hareketlerini hissediyor musunuz bebeğinizin benim ilk hamileligim 16.haftadayim ama.h8c hissetmiyorum
elifsn23 fatmaa51 işte tam hareket gibi değil aslında hani kolumuzda falan bazen damar atar ya küçük bir damar atması gibi ama sürekli hissetmiyorum günde bir iki defa
elifsn23 fatmaa51 bence bir iki haftaya siz de hissedersiniz zaten 20. Haftalara kadar hissetmemek normalmiş ilk olduğu için
fkurtba seher_edz 18+2🩵bebiş kendini ufak hareketler ile belli etmeye başladı güzel ilerliyor şuan için🪬
alpinannesii44 seher_edz 16.haftadayım ilk gittiğimde erkek gibi dediler son 2 doktorda kıza benzetti 2.gebelik benimmm 🥰
buse76 seher_edz 18+4 ya haziran sonu ya temmuz başı olur muhtemelen cinsiyetimiz kız 🥹🥰prensesim olacak Allah’ın izniyle
elifsn23 fatmaa51 Allah korusun ya kayıp yaşayıp sağlıklı bebiş doğuran binlerce kişi var burda. Olumsuz postları okumayın bence düşükler ilgili kalp durmasıyla ilgili insan çok etkileniyor. Hiç olumsuz düşünmeyin hep çok güzel olacak sağlıklı olacak deyin
fatmaa51 etkafa yaa ne şanslısınız valla keşke bende hemen hissedebilsem ilkini kaçta hissettiniz hatırlıyor musunuz