prinkle ikincibebem ben de henüz almadım fiyat ama doktoruna göre değişiyordur diye düşünüyorum hangi doktor takiplisiniz Merva hanıma giden biri 45 bin olduğunu yazmış
ikincibebem prinkle Merva hanıma gidiyorum ya bende öyle duydum ocaktan sonraki fiyatı ama geçen birisi bana 70 binlerden bahsetti ,acabamı dedim bidahaki kontrolde sorucam artık .
almakay Sevimlimom giderseniz yorumunuzu babada söyler misiniz doğum için o hastaneyi düşünüyorum ksü doğumhanesi hiç içime sinmedi 🥲 siz nerde doğum yapacaksınız
Sevimlimom almakay bilmiyorum hep çocuk hastanesine gittim bunda da insallah bu doktora bakayım iyiyse insallah bununla devam ederim diye düşünüyorum
prinkle ikincibebem 70 olduğunu sanmıyorum ya çok absürt bi fiyat belki o kişi normalden fazla kaldıysa hastanede o yüzden olabilir gece sayısına göre artmıştır fiyat
cutebabymomm Sevimlimom Mehmet ergüne takipliyim randevu çok zor bulunuyor Mehmet hocaya, ayrıca doğumda o gün hangi doktor varsa o doğum yaptırıyor diye biliyorum hangisi denk gelirse ama otogarin ordaki hastanedeki bütün doktorlar neredeyse iyi diyorlar
smyye12345 Hg de ne kadar hanımlar doğum ücreti ben merva hanım ile ksü de abdullah bey arasında gidip geliyorum doğuma o kadar para vermek saçma geliyor hg için ama kararsız da kalıyorum
prinkle smyye12345 insanın içi sızlıyor gerçekten çok büyük bi meblağ ama doğum kadar sonrası da önemli diye el mahkum vereceğiz biz o parayı hastanenin temizliği yanında refakatçi gibi konulardan dolayı özel hastane ağır basıyor benim için
smyye12345 prinkle aralıkta yakınım doğum yaptı normal 38 sezeryan 35 diye biliyorum ama ocaktan sonra artmış fiyatlar
almakay smyye12345 ya ebeler çok soğuk ilgisiz geldi bana ve eski çok kalabalık bir sürü de erkek var doğumhamede