ikincibebem prinkle hg de ne kadar dediler ocaktan sonra doğuma acaba.bende oraya gidiyorm ama doğum için fiyat almadım henüz.merak ediyorum
cigdemx almakay ben geçen sene sularda doğum yaptım 16 bin dedi normal doğum şimdi 25 olmuş beni bu fiyat aşıyor napıcam bilmiyorum 😢
prinkle cigdemx ben geçen sene için 38 bin diye duymuştum ama 2025 fiyatıydı yani onun üstüne iyi geldi şu an 25 bin
cigdemx prinkle canım benimki normal doğum onun için bu kadar para vermeye gerek yok sende devlette dogurabilirsin
smyye12345 prinkle aralıkta yakınım doğum yaptı normal 38 sezeryan 35 diye biliyorum ama ocaktan sonra artmış fiyatlar
prinkle ikincibebem ben de henüz almadım fiyat ama doktoruna göre değişiyordur diye düşünüyorum hangi doktor takiplisiniz Merva hanıma giden biri 45 bin olduğunu yazmış