Hanim123 Evet bende yıllardır var olan bir şeydi zaten. İlk olarak gençliğimde çıktı doktora gittim bu basur değil çatlak dedi krem verdi kullandım ama fayda etmedi sadece acıyı dindirdi ama geçmedi. Zamanla meme oluştu. Artık ağrı olmuyordu ama her tuvaletimi yapışta kanardı. Bu durum neredeyse 15 yıl sürdü bu şekilde. Taki doğum yapana kadar. Doğum sonrası çok fena kabız olmuştum ve tekrar ağrılar nüksetti. Artık yeter ben bu işi kökten çözeceğim dedim. Eşimde operasyonla aldırmıştı nasıl bir şey olduğunuz biliyordum artık o yüzden neden çekip duruyorum ki dedim gittim o memeyi aldırdım kurtuldum