hghg 3. Hamileliğim. İlk hamileliğim de tanıştım basurla. Fissür vs de eklenmişti ilk doğumumda. Doğru tedaviyi yaparsanız 10gün içinde tamamen iyileşiyor. Ama şuan imkansız. Çünkü karın içindeki ağırlık aşağıya damarlara basınç uyguluyor bundan dolayı tamamen kaybolmaz. Basur doğumu asla etkilemiyor bu arada. Normal İki doğum yaptım ikisinde de doğumdan sonra hızla toparlandı. İlk doğumda cahil olduğum için tekrarlayıp durdu benim. Tabi ikinci doğuma kadar tecrübe edindim ikinci doğumumdan sonra basurum hatırlamadım bile. Şimdi 25 haftalık hamileyim ve basurum yeni kendini hatırlattı. Malum bebek baskı yapmaya başladı. Yapacağınız şey aşırı ayakta kalmamak, bol bol krem sürmek, kuşburnu çayı tüketmek, kabız olmamaya çalışmak.. Doğumdan sonra da bol bol kuşburnu +karanfil çayı, çankırı tuzuyla yapılmış ayran, kantoron özlü krem+batikon hemencecik toparlıyor inşallah. Ama doğuma kadar biraz çskicez maalesef