taze_annee_ kırmızı kantoron yağını pamuğa döküp gece o bölgeye koyup uyuyun, sabah uyandığınız zamanda da “procto-glyvenol ve anestol” diye kremler var ikisini sürün ama ben her yarım saatte bir saatte sürekli yeniledim çok şükür küçüldü ve acısı bitti. Sadece öyle hemen 1-2 günde geçmiyor ben 1,5 hafta falan rahat çektim acısını taaa ki düzenli kullanana kadar. Çok geçmiş olsun umarım tez zamanda tamamen kurtuluruz 🌸