Meridaily 33+5 ikiz gebelik martta 39w oluyor o kadar beklemezler diye düşünüyorum🥹 serklajlıyım pelvik kemiklerime çok baskı oluyor bir tanesi kasığımda 6.aydan beri artık yatakta dönmek bile çok zor. Bugün kontrolüm vardı doktora benim hedefim 35dedim ama o daha durursa beklerim dedi. Doğmasın daha diye dua ederken doğsunlar diye dua etmeye başlarım artık çok zorlaştı her şey😅😅