Bende 38+5 oldum kanala yakın ama girmemiş yeri iyi ama daha var dedi kanala girmesi için ne yapmalıyım daha çok bekler miyim bilmiyorum heyecandan ne yapacağımı şaşırdım ilk gebelik henüz çatı muayenesi yapmadı ufak sancılarım çıktı uykusuz her gece :)