Meridaily 37+4 ssvd deneyeceğiz nasipse 🥲 tüm tuşlara basıyorum 35 den beri. (Kolestaz sebepli erken doğum yapmıştım, yine takipli ilerliyoruz erken alınması gerekirse diye erken başladık çalışmalara ama sadece yalancı kasılmalar oluyor şu an)
Karnımın üst kısmında mide hizasında çürük acısı gibi bir acı hissi var dışarıdan dokunduğumda çok yoruyor bu beni. Sizlerde de oluyor mu?
Bizim doktorumuz çatı muayenesi yapmıyor, o doğum başlamadan belli olan bir şey değil gerek yok diyor.
İlk doğumumda da 35. Hafta da 8 cm le sezaryene girmiştim.. Hepimizin gönlüne göre, sağlıkla ve kolaylıkla olsun doğumlarımız❤️