Merhaba hepimize hayırlı olsun 😍
Bende adet gecikmesiyle kan verdim. Beta 2967 çıktı şoktayım bu kadar yüksek olmasına. Adetim 5-6 gün gecikmişti. 4+4 görünüyor uygulamada. Son adet tarihim 1 Ocak. Şimdilik hafif kasık ağrısı dışında belirtim yok, ikinci gebeliğim 🥹