nevinbulyaman 6+2 deyim bugün perşembe günü 1945 beta ile kesemiz göründü 6 Şubat’ta gel kalp atışını duyalım dedi ama eşim izin alamayacak 14 Şubat’ta gideceğiz inşallah 🥰🙏
edasahan7 anonimssss merhabalar bende 4 haftalık gebeyim beta cuma günü 300 pazar günü 600 kasık ağrım ve bel ağrım var adet öncesi gibi biraz korkuyorum normal mi o zaman sizde nasıl oldu