melegim91 gulkilic 5 haftalığım 😊 Henüz belirtilerim yok bazen çok hafif sabah bulantısı oluyor şuanlık
mervekeskinnnnnn Adetim 3 gün gecikmişti ilk kan verdiğimde 63 çıktım iki gün sonra 183 çıktı bugün kontrole gideceğim çok mu düşük değerlerim nasıl olmalı
Yeliz_25 gulkilic 5+4üm bu gün doktor kontrolüm var belimin sol tarafı çok ağrıyor ve sol bacağım … 🤷🏻♀️
moonwihs Bende cuma günü öğrendim betaHCG 1800 çıktı, bugün doktora gittik keseyi gördük şükürler olsun 💌 haftaya pazartesi kalp atımını duyarız dedi doktor dua edin kızlar, Allah herkese nasip etsin şu kandil gününde 🤍
gulkilic moonwihs sağlıkla ilerlesin, hayırlı olsunn çok sevidim 🥹 biz henüz gidemedik doktora bu hafta gitmeyi planlıyoruz 🤭
Yeliz_25 hilalaselll4 Evt gittim maalesef kese görünmedi tekrar kan vereceğim yarın … Haftaya bir ultrason daha olacak
busrabaskal gulkilic 7+4 mide bulantısından ölüyorum bide gastrit yaptı beni tam mahvoldum geçmesini 4 gözle bekliyorum
nazende17 gulkilic ara ara karnıma regl ağrısı gib ağrı geliyor gece çok kez uykumdan uyanıyorum heyecandan sanırım🥰 bir de iki kere kahverengi lekelenmem oldu
tutkukura Ben de yeni öğrendim uygulamaya göre 4+5 , cuma günü kan verdim beta 682 bugün bi daha kan vericem 🥹