Merhaba bende 4+2 olmuşum bugün.evde test yapmıştım pozitif çıktı daha doktor sırası alamadan bu sabah kanamam oldu:( doktor progestan iğne yaptı hap verdi inşallah bişey olmaz haftaya tekrar gideceğim.şükürler olsun mide bulantısı vs hiçbirşey yok bende sadece göğüs ağrısı var..bir de böyle olan kişiler tecrübelerini yazarlarsa çok sevinirim 🙏