meleksahindaggmailcom 29 haftalığım bebek kendini çok kasıyor sürekli uyumak istiyorum Rabbim herkese ve bizlerede sağlıkla ilerleyip bebeklerimizi kucağımıza alacagimiz günleri nasip etsin bu arada KANDİLİMİZ MÜBAREK OLSUN hayırlı kandiller 🤲
almila1723 Esraysr16 33+1 den selam kızlar 🤣 doğum yaklaştıkça o temizlik enerjisi geliyor merak etmeyin🤣 Şuan destekle yapmam gereken şeyleri tezcanlılığım yüzünden kendim hallediyorum . Yeterki heryer temiz olsun neolur neolmaz kafasındayım
Fatma_furkan1996 Sevgiiss 37 haftalık olucam inşallah gece uykuları yok sanki heran doğuracakmışım gibi hissediyorum herşeyin hayırlısı Rabbim hepimize kolaylıklar versin
Ha1999 Yazmelegi_ Canim B12 ilacı yazdı doktor düşük çıktığı için kanda ama recetesinde hamilelikte kullanılmaz yazıyor korktum biraz kullanan varmı içim hiç rahat degil