Bende geçen hafta 3. Trimestira girdim. İlk 6 ay ben hamilelik yaşamıyormuşum onu anladım. İlk 6 ay gerçekten çok rahat geçti bazen karnımda hiç bebek yok gibi hissediyordum gerçekten çok rahattı. Geçen haftadan beri aman allahım aşırı ağırlaştım bişey yapmak istemiyorum enerjim var ama yapacak gücüm yok geceleri sık sık uyanır oldum. Kendimi yürüyen varil gibi hissediyorum bazen 😂😂