ilminur Sssssyyyy hayır saneloc ama doktor dideral de icebilirsin demişti ama kardiyoloji doktorumda dideral hem sana hem bebeğe gecebilir saneloc daha guvenli dedi o yuzden suan saneloc ama dideral icmeyi de isterdim
ilminur nesliily siz suan kaç haftalıksınız saneloc 50 iciyorum 25 mg hic ise yaramamıstı ama 50 mg ise yaradı bende
ilminur nesliily ay eski mesajları okuyunca gordum 29 haftalığım yazmıssınız isimler karıstı pardon isterseniz instagramdan yazın daha rahat konusuruz benim gibi carpıntı yasayan biriyle konusmak iyi geliyor😅 ilminur_ilhan yazabilirsiniz dm den konusuruz🥰🌸
ilminur Sssssyyyy bence biraz daha dayanın bende kullanmak icin zor direndim ama dayandım az kaldı dogumuma dogurur dogurmaz baslıcam ama😅
Sssssyyyy ilminur emzirirken de süte geçiyor stresi var . Daha çok var o kadar dayanabileceğimi sanmıyorum
Sssssyyyy ilminur ben sürekli kaygılıyım çarpıntı iç sıkıntısı büssürü şey saymakla bitmez evden çıkamıyorum yemek yiyemiyorum
deniz_akbulut Sssssyyyy bu yüzden gebelik sevincimi yaşayamıyorum bende burda okuyorum kimi doktor ilacı uygun görüyor kimi görmüyor bende ne yapıcam bilemiyorum
deniz_akbulut Sssssyyyy Canım bana iç sıkıntısı korku geliyor benim çoğunlukla yemek yedikten sonra çok şiddetli oluyor çarpıntı
Sssssyyyy deniz_akbulut yemek yedikten sonra çarpıntıdan hareket bile edemiyorum sizde öylemisiniz nefes alamıyorum hareket etsem Ölcem sanki
ilminur deniz_akbulut o yemekten sonra carpıntı bende de çok oluyor cok arastırdım hızlı yememek lazımmış karbonhidrat fazla yüklenmemek lazmıs ondan az az sık sık yemeye çalışıyorum
ilminur Sssssyyyy bende aynıyımm yemekten sonra çok artıyor saneloc iciyorum biraz düzeliyor gece gene aynı dogum yaklasıktca korkudan oluyor sanırım benim
deniz_akbulut Sssssyyyy tıpatıp aynısını yaşıyorum canım sadece ben bunu yaşıyorum sanıyordum o kadar yıpratıcı bir his ki bunu gerçekten yaşayan anlar
nur_dum Kızlar kaçıncı haftadasınız 30+5 im daha bende çok zorlanıyorum azıcık birşeyler yesem tıkanıyorum, uyurken falan bazen nesefim daralıyor gece korkuyorum uyumaya çarpıntım oluyor diken üstündeyim resmen.
ilminur nur_dum canım bende 34 haftaya giricem bende aynıyım sürekli çarpıntı yürürken karnımda sertleşme ağrı hepsi var