Bende hamileliğimden once beloc kullaniyordum, nabzım normale göre hep yüksek çıkıyordu.. hamile olduğumu öğrenince bıraktım. 13.haftalik gebeyim geçen hafta kardiyolojiye gittim, nabzım tekrar beni zorlamaya başladı,özellikle yemeklerden sonra çok daraliyorum, kardiyoloji doktoru 3.trimester döneminde ilaç verebilirim şu an veremem dedi.Bende biraz daha dayanmaya çalışacağım, herkes farklı bir şey söylüyor ne yapacağım konusunda kararsız kalıyorum🤔