ilminur nur_dum canım bende 34 haftaya giricem bende aynıyım sürekli çarpıntı yürürken karnımda sertleşme ağrı hepsi var
nur_dum ilminur Sizin haftanız ileriymiş, sertleşme bende de oluyor akşama doğru daha da fazlalaşıyor hayırlısıyla doğursaydık çok yoruldum inanın oturup ağlıyorum, psikolojikmende yıprandım.
ilminur Sssssyyyy bende aynıyımm yemekten sonra çok artıyor saneloc iciyorum biraz düzeliyor gece gene aynı dogum yaklasıktca korkudan oluyor sanırım benim
deniz_akbulut Sssssyyyy tıpatıp aynısını yaşıyorum canım sadece ben bunu yaşıyorum sanıyordum o kadar yıpratıcı bir his ki bunu gerçekten yaşayan anlar
ilminur deniz_akbulut o yemekten sonra carpıntı bende de çok oluyor cok arastırdım hızlı yememek lazımmış karbonhidrat fazla yüklenmemek lazmıs ondan az az sık sık yemeye çalışıyorum
deniz_akbulut Ben daha 5+4 hamileyim bunun sevincini yaşamak yerine sadece korku ve endişe hissediyorum malesef
Mge127 ilminur ben de 33.haftadayım . Çarpıntı oluyor büyüdüğümüz için . Diderali ben hamilelik öncesinde kullanmıştım bi ara. Hamilelik için uygun mu araştır derim . Çarpıntı olduğunda burnundan nefes alıp ağzından nefes ver kendi kendini sakinleştir canım bu da işe yarayabilir ben öyle yapıyorum. Bi de sol tarafına yat uyurken .
Sssssyyyy deniz_akbulut ben biyere gitmeye bi yerde yemek yemeye korkuyorum artık . Kaç haftalıksınız
deniz_akbulut Sssssyyyy aynısını bende yaşıyorum 😂😂😂sinirim bozuldu herkes normal bende tuhaflık var sanıyordum daha çok yeni 5+4 haftalık
Sssssyyyy deniz_akbulut o dönemler daha zordu benim . Ama ben hamile değilken de böyleydim bu kadar olmasa da
deniz_akbulut Sssssyyyy bu yüzden ben zaten hamilelikten önce ilaç kullanıyordum canım 7 ay önce bırakmıştım
deniz_akbulut Sssssyyyy Vardı canım dışarı çıkınca ve yemek yiyince çok oluyordu mecbur psikiyatriye gitmiştim verdiği antidepresan bana iyi gelmişti ve 1 sene 6 ay kullandım hamilelik planı olunca bırakmak zorunda kaldım
Sssssyyyy deniz_akbulut o zaman çarpıntı durumu nasıldı. İnanın bende öyleyim hiç bir şeyden keyif almıyorum hamileliğimin mutluluğunu hiç yaşayamadım
ilminur deniz_akbulut sizinle aynı seyleri yasadm hamilelik oncesi 1 sene antidepresan kullandım o zaman cok iyiydim hamile oldugumu ogrendm biraktm ve kaygılarım birden pik yaptı çarpıntılarım pik yaptı doğuma az kaldı 34 haftalık olduk guzel dusunmeye calısıyorum dua edelim birbirmize doğumlarımız hayırla geçsin bebeklerimizi kucağımıza alalım insallah🙏🏻