eabilin6 ne kadar güzel açsan eğer ye yiyebildiğini 🥰 ben yiyemedim hamileliğin başlarında bulantı şimdi ise mide yanması ve bebeğin büyümesinden kaynaklı mideme yer kalmaması sebebiyle yiyemiyorum. 😔 bir yandan da gebelik şekerim sınırda olduğundan dikkat etmem gerekiyor. O yüzden eğer yiyebiliyorsan ye maşallah 🥰