eabilin6 ay sorma canım sen daha başlarında sayılırsın dikkatli ilerlemeye çalış ama genel olarak hamilelikte doymak diye kavram yok 😂😂😂 az kaldı canım napalım çok şükür ilaçlık insülinlil değil diyetle gayet güzel çıkıyor sonuçlarım bunada şükür diyorum bide 30. Haftada çıktı daha öncesinde yoktu bakalım yaa artık sonlarına yaklaştık 39. Hafta içinde sezaryen olacağım Allah’ın izniule napalım 2 hafta daha idare etsem gerisi çok kolay