htcbyrmblc eabilin6 dikkat ediyorum canım 29+4teyim sadece 4 kilo aldım sağlıklı dengeli beslenirsen anne içinde bebek içinde mükemmel geçiyor hamilelik. Zaten öyle aşırı iştahım da olmadı. 🌸
eabilin6 htcbyrmblc ehehe maşallah ya gerçekten anne ve bebek için iyi oluyor fazla kiloyu zaten hiç önermiyorlar ya
eabilin6 katlav açlık hissi değil çok garip doyuyorum ama hemen açlık hissi geliyor gibi oluyor o gebelik şekeri ne zaman belli oluyor bende hamilelikten önce insülin direnci vardı ama hamilelikte baktılar biley yok şuan dediler ben de korkuyorum 🥹