mutluanne21 bize gebe okulunda depend değil de normal pedlerden getirin dediler , kanamanızı kontrol edebilmemiz için ped daha iyi, depend kanı çok emiyor, fazla kanamaları fark edemeyebiliyoruz demeye getirdi yani gerçek kanama miktarını pedden daha iyi anlıyorlarmış, Ben ikisinden de koydum. Bence ped de koyun.