Mervemrym Gebeliğim 38 haftalığım , normalde 13 gün var ama haftaya cuma suni sancı alacağım bebiş çok kg alıyor dahada kg almadan başlatalım dedi doktorum . Diğer doğumlarımda suniyle başlamıştı
anonim51 dilaradoyan son 13 gün ama erken de gelebilir Normal doğum gözüküyor şimdilik bende normal doğum istiyorum inşallah normal olur Görümcem gelecek galiba doğuma Hazırlıklarımız tmm Korku heycan hepsi bir arada
suragungor dilaradoyan doguma 4 gün kaldi sezaryen olacagim her sey hazir annem esim kayinvalidem kayinpederim olacak 🌸
ylnydgd dilaradoyan 37+2 yim baya ağırlaştım ve sıkıldım ama çok kötü durumda değilim. Bugün kontrole gittik 10 ya da 12 şubat seçin dedi, anestezi için kan testleri de verildi. Bebek makat geliş. 10 şubatı seçeceğiz gibi, sağlıkla kavuşalım. Çantalar hazır kapıda bekliyor arabaya yarın indireceğiz çünkü gelişim tamamlanmış her an da gelebilirmiş.
Zhde dilaradoyan uygulamaya göre son 1 yarın tam 40 oluyoruz gelen giden yok beklemedeyiz sgalikla kolaylıkla gelsinler inşallah 💙💙🙏🙏🙏
aksoy005 dilaradoyan herşey hazır, eşyaları hediyelikleri oğlumuzu bekliyoruz 😊 ilk doğum sezeryan olduğu için mecbur sezeryan olacak, normalde 28 gün kaldı diyor uygulama ama sezeryan olacağı için daha erken olur ama günümüz henüz belli değil 🥰
BozAilesi 36+6 haftalığız ilk doğumum sezeryan bunda da sezeryan planladık 38+3’e 18 Şubat fakat dün gelen sancı vs durumlarım oldu doktora gittik 2 cm açıklığım olmuş nstde hafif sancı çıktı fakat açıklık olduğu için dün 1. doz ciğer geliştirici bugün 2.dozu vuruldum sabahta doktoruma uğradık 18 şubatı unut dedi şubatın ilk haftası 37. Haftayı doldurmaya çalışalım dedi çarşamba günü görmek istedi muhtemelen gün vericek tekrar sezeryan için 18 şubattan erkene çekildik 😇
dilaradoyan Sedef21 ay amin inşallah 🙏🏻 evde bi çocuk varken halsiz hamilelik daha da zor oluyor inşallah yardımcı olan birileri vardı. Büyüğü kaç yaşında
Sedef21 dilaradoyan şuan kimse yok malesef tek tabanca 😀 ama saolsun geçen hafta annem gelip kaldı biraz temizlik için şimdi gitti doğumda yine gelecek bir aksilik olmazsa inşallah
dilaradoyan cansuvet ya zaman su gibi dimi ☺️ insan hayal meyal hatırlıyor. Güzel günleri olsun inşallah 🩷
dilaradoyan Zulfiye06 kaç sene var aralarında. Ssvd deneyiminizi merak ediyorum doğum hikayenizi en pozitifinden yazın inşallah
Zulfiye06 dilaradoyan inşallah dua edin 😊 2.5 yıl var 😊 doğumun kendiliğinden başlaması lazım onu bekliyoruz yoksa sezeryan 🥹
dilaradoyan Bademlilokum ne kadar bilse de insan o korku oluyor. Sanırım tuzu biberi. İnşallah kolaylıkla bir doğum olur da çabucak geçer biter zorluklar ☺️
dilaradoyan gunelozturkq gün vermedi henüz doktorunuz değil mi? Serklajlı hamilelikte yanınızda yardımcı olan olmuştur umarım. Zaten başlı başına zor bir süreç gebelik 😔
gunelozturkq dilaradoyan hayır henüz günü belli değil haftaya gün vericek doktorum malesef ailem yurtdişinda doğumum için gelecek yanımda sadece eşim var en büyük destekçimde eşimdi bu zamana kadar çok iyi baktı hakkını ödeyemem bir şekilde bu zamana kadar geldim
hilal858_ dilaradoyan amin hepimizin inşallah canım, çok heyecanlılar şimdiden karnimla oynuyorlar bile😅 karnım büyüdükçe o şaşkin ifadeleri çok komik oluyor. 2 Side elim ayağım oldu. Babalarına sıra gelmiyor🙄 bu hamilelikte iyi kaçıyor işlerden.Ama hamileliğimin başindan beri doktor kontrolleri mi ona yıktım 😁 ben sadece yanında gidip geliyorum gibi bişey oldu😂
htc5858 dilaradoyan evet yalancı sancılar çoğaldı bu ara arada bele vuran ağrı oluyor birde iki gündür alt tarafta baskı hissediyorum sanırım iyce aşağıya iniyor bebiş 🥹
Oztek37 dilaradoyan 2 şubat pazartesi günü doğumum varr ayy çok heycanlı bi o kadarda korkuyorum sağlıkla kucağımıza alalım inşallah🤲