Selam kızlar 35+4 oldum bende, bebek rahime çok yakındı birazda kısalmam olduğu için fitil başladım. Doktorum 38. Haftaya kadar böyle gidicez sonra seni rahat bırakıcam dedi ama sonrasında harekt vs işe yarıcak mı bilmiyorum. Tuvelet inanılmaz zorluyor artık geceleri uyku yok. İlk gebeliğim ve ister istemz paniğim normal doğum düşünüyorum. İnşallah sağlıkla bebişlerimizi kucağımıza alalım.ilişki çok öneriyorlar ama ilişki vs deneyen var mı aranızda ?