dilaradoyan
Son 22 günümüz🎉
İlk doğumumu normal yaptım 7 sene önce , bunuda normal istiyorum hayırlısıyla. Artık çişe gitmekten uyuyamıyorum :(
Çok baskı yapıyor doğum pozisyonunu almış..
başıma neler gelceğini az çok bildiğim için doğumdan korkmuyo değilim (ama sezeryandan daha cok korkuyorum🤣)
Allah herkesi sağlıkla yavrusuna kavuştursun 🩷