afitp yok canım şükür ara ara kasılmalar devam ediyor ama düzenli değil benim bebişin hareketleride az gibi fazla hareket etmedi bugün yeri daraldığı için olabilir diye düşünüyorum yada doğum kanalına girdiyse olabilir diye duymuştum hayırlısı olsun hakkımızda