Ruyasekr2089 tugbaustuntas nasıl bi ağrınız var? Bende 38+3 haftalık hamileyim sanki ishal olmuşum gibi karnımın alt tarafı ağrıyor ama ishal vs yok sizinde mi böyle acaba endişe ettim bende
tugbaustuntas Ruyasekr2089 ishal gibi değilde karnım taş gibi oluyor o an kasığımda baskı şeklinde adet ağrısı gibi ama daha çok böyle baskı gibi bi ağrı öyle ağrım oluyor ama bilmiyorum ne ağrısı streslendim iyice😮💨
afitp tugbaustuntas seni merak ettim canım nasıl oldun hala aynı mı benim aralığı arttı düzensiz sanırım ya beni üzen şey 2 haftada bebeğim sadece 200 gram almıştı bu perşembeye kadar dr da bol protein le beslen dedi perşembe belli olacak inşallah akıbetimiz 37 haftalık olduk
Fatma_furkan1996 tugbaustuntas Rabbim yardımcın olsun canım inşallah kolay ve sağlıklı bir doğumun olur
tgcdnzynp tugbaustuntas yasadığın şey kasılma bebek kasılarak doğum kanalına iniyor doğumun baslamıs yani hastaneye git
eliftugba48 Beklemeyin hastaneye gidin. Benimde böyle olmuştu geçer diye bekledim bi7 8 saat geçmeyince hemen acile gittik 32+2 de 3vm açılmam vardı erken doğumdan 3 gün yattım. Çok şükür doğurmadım ama tavsiyem beklemeyin gidin
tugbaustuntas eliftugba48 benim haftam ileri olduğu için sancimi evde çekmek istedim şuan biraz daha araları açıldı sancilarin sabaha kadar devam ederse sabah gitmeyi düşünüyorum
tugbaustuntas Fatma_furkan1996 inşallah canım çok teşekkür ederim hepimiz sağlıkla alalım kucaklarimiza
tugbaustuntas tgcdnzynp şuan araları biraz daha açıldı çok şiddetli ağrım yok ilk doğum olduğu için sancıların çoğunu evde çekmek istiyorum
girlll tugbaustuntas bence evde beklemeyin en azından hastaneye gidin bi nstde gözlemlesinler, Rabbim kolaylık versin şimdiden 🙏🏽
incei tugbaustuntas merhaba, bence de hastaneye gitmek için acele etmeyin. Eviniz daha rahat eğer doğum sancısı ise evde çekin. Değilse zaten geçer uyuyakalırsınız. Naçizane tavsiyem bu olur
tugbaustuntas incei teşekkür ederim bende öyle düşünüyorum geçmiyor doğum sancısı gibi hissediyorum şiddeti artarsa öyle giderim
tugbaustuntas afitp benimde aralığı arttı düzensizleşti şuan iyiyim senin bebiş belkide çıtı pıtı bişey olacak canını sıkma yani doğduktan sonra toparlar Allah’ın izniyle bende 37ye girdim sağlıkla alalım kucaklarımıza hangimiz önce doğuracak acaba🤭🌸
afitp tugbaustuntas ya çok sevindim en azından 2 hafta daha kalsınlar benimki başlarda hızlı kilo alıyordu yada cihazlar hep yanılttı bilmiyorum ister istemez biraz takıyorum galiba şuan bakalım hayırlısı hakkımızda seninkinin cinsiyeti ne bu arada kız hangimiz doğurur bilmiyorum zaten doğursakta nasıl haberimiz olacak birbirimizden😊
handan3958 tugbaustuntas canm nasıl oldun ne durumdasın sancıların geçtimi yoksa doğum mu başladı merak ettim seni ☺️
tugbaustuntas gamzegul11 görümcem anlattı biraz korkuttu açıkçası bide 3. Doğumu oldu ister istemez korkuyor insan
tugbaustuntas afitp kızım olacak inşallahh sende çok takma canım inşallah biraz daha beklerler ben seni bulurum doğurursam sende beni bul etiketle haber ver bişey olursa🥰