Diidosd tugbaustuntas normal olacak Allah’ın izniyle. İlkini de normal yapmıştım. O 39+2de gelmişti ama bu hanfendi o kadar duracak gibi değil
tugbaustuntas afitp ara ara düzensiz oluyor dün kontrolüm vardı nstde 1 tane çıktı doktoruma da anlattım çok güzel doğum kanalına inmeye başlamış dedi yalancı sancılar doğum kanalına iter bebeği düzenli gelirse gel dedi çok şükür bi sorunumuz yok sen nasılsın
afitp tugbaustuntas durumu iyimiydi benimde yalancı kasılmalarım çok acabaa kanala mı iniyor yarın sabah kontrolüm var çok heyecanlıyım bende
tugbaustuntas afitp iyiydi durumu çok şükür keyfi yerindeydi🤭 benimki daha inmemiş ama inmeye başlamış dedi doktor seninde öyledir muhtemelen haber et canım yarını
tugbaustuntas afitp gelişimi durmuş gibi bişey dedi mi yani beslenmesi nasılmış aslında çokta az değil kilosu doğduktan sonra alır kiloyu
afitp tugbaustuntas serum yaptılar bebek hateketlensin diye 20 dk kadar hiç hareket yoktu çok şükür sonra hareketlendi ama çok düzensiz sancım var yatış yapılmadı eve geldik
tugbaustuntas afitp aman iyi iyi öyle olsun doğurdun sandım🥲🥲 inşallah biraz daha bekler hayırlısı olsun
afitp tugbaustuntas çok korktum bu akşam ama bi yandan da doğum öncesi alıştırma gibi oldu heyecanımı korkumu yendim biraz inşallah doğum zamanı da öyle olur
tugbaustuntas afitp sancın geldikçe nefes alıp ver yürü Allah’ın izniyle kolaylıkla atlatalim inşallah benimde nstde 1 tane sancı çıkmıştı hemşire sancın var senin dedi bende korkmuştum baya
tugbaustuntas afitp bende tam sana yazmak için girmiştim gözün aydın canımm sağlıkla büyür inşallah🥰🧿 sevindim adına ben daha doğurmadım ya sancılarımda çıkıyor ama düzenli değil kanalada inmemiş hala bekliyorum hala🥹🌸