benim de sizin gibi olmustu 5-6 saat sürdü ne oturabildim ne yatabildim agrıdan doktorum cagırdı kontrole gecmeyince, acılma yoktu sancılarım da düzenli olmayınca eve gonderip duzenli olursa gelmememi soylediler. sabaha kadar sürdü ama geçti olabiliyormus bazen böyle sancılar maalesef