Semilk05 çok haklısınız ben de bu nedenle özele gidiyordum suyum sızdığını öğrendim su iç toparlarsın dedi az kalsın başıma kötü bir şey geliyordu Şehir hastanesi tam teşekkülü hastaneye geldim bebek gibi bakılıyorum özeli aratmıyor. Devlet hastanesine sırtımı güvenle dayadım bekliyorum yatışım yapıldı. 10 gündür hemşire ebe doktorlar çok ilgili. Onlar da insan anlayışlı olmalıyız. Gece gündüz ayaktalar görüyorum güvenlik gibi. Geçen gece 3 de yurıyorum karidorda güvenlik oturduğu yerde uyuyor ama hemşire ebeler bir kadını doğurtıyordu o saate hepsi ekipçe. Özel hastanede gece işin düşerse ekstra ücret ödemek zorunda kalıyorsun doktora. Ücreti de geçtim 2 ,3 kuruş kazanmak içşn yanlış yespitler yapıyorlar. Hele yoğun bakım çetesinden sonra ben artık tamamen özele karlı güvenim bitti