Ben ilk doğumumu devlette yaptım. Okadar güzel ilgilendiler ki hayran kaldm.Nasipse şimdi ikinciyide aynı hastanede yapıcam. Allah iyi insanlara denk getirsin, aksi halde ozelmiş devletmiş hikaye. Bende özellerden çok korkuyorum, her dolap çevriliyor malesef.