Semilk05 uslubumun neresinde sertlik var anlayamadim. Ne dedim de sert konusmusum acaba alintilar misiniz? Dogum yaptigim hastanede bi tanidigm sezaryen dogumdan sonra hemsirenin hatası yuzunden kendini kaybetti. Serumuna agri kesici vermek yerine farkli bir ilac vermis. Dogumdan sonra kadin cok guzel emziriyoken, konusuyoken, sohbet edip gulusuyoken o seruma verilen ilac yuzunden bebegini istemedi, ter dokup titredi, kendini kaybetti hircinlasti sakinlestirici ile durdurdular. Doktorumuz da ayni bu arada he. Onu da soylemeden atlamiyim. Cok sukur kadin suan iyi ama maalesef ki benim gittigim ozel hastanede bu olay oldu. Bakin bunlari soylemekten gocunmuyorum ben. Kaldi ki siz durumu yanlis anliuosunuz. Bu kotulemek degil tecrubeyi baska annelerle de paylasmak. Kotulemek olsaydi hastanelerimiz cok cok iyi olup bi kesim anne yalan yanlis seyler anlatirdi. Ama durum bu degil. Herkes ne yasadigini anlatiyor. Benimle empati kurun mesela. Siz 1 yil boyunca her ay deneyip cocuk sahibi olmaya calisiyosunuz. Sonra hamile olduğunuzu öğreniyorsunuz. Cok da mutlusunuz. İki gun sonra kanamaniz basliyo acile gidiyosunuz hungur hungur korkudan aglarken doktor szi cagiriyor ve diyo ki. Bosuna aglama kimyasal gebelige yapilcak bisi yok yine yaparsiniz diye. Hemde bi hemcinsin olan bi doktordan duyuyosunuz bunlari. Kaldi ki aylardir denemenize ragmen cocugunuz olmadigi halde. Bu durumda o hastaneye gidip guvenebilir misiniz? Ve ya 10 haftalik hamilesiniz (hamileyseniz beni cok iyi anlarsiniz) kaydiniz olsun diye devlete gidiyosunuz sizden onceki hastanin yattigi yere yatiyosunjz pis pis. Sonra doktor ultrasonda hic dogru duzgun bakmayip ustune bir de kanama alaninizin oldugunu soyluyor. Sonra ozele gidip baktiriyosunuz o doktora kanama alani diye soylenen yeri gosteriyosunuz ama kanama alani degil bebegi esi oldugunu ogreniyosunuz. Tabi devlet hastanesinden ozele giderken basiniza bisey de gelmemis sukur. Ya bisi olsaydi dimi? O korkuyla eliniz ayaginiz titrerken basiniza bisey de gelebilirdi. Bunlari ben yasadim maalesef. Umarim kimse yasamaz. Ama kotulemek derken lütfen bu anlattiklarimi hatta okudugunuz o “kotulemelerle” empati kurun. Empati kurarsaniz belki anlarsiniz. Bizler koyun degiliz inek degiliz insaniz. İnsan gibi muamele gormek hakkimiz. Bu devirde para kolay kazanilmiyor. Benim esim insaatci eve geldiginde ustu toz pislik oluyor. Biz cok da merakli degiliz binlerce lira dokmeye. Ama insan oldugumu maalesef ozel hastanede anliuorum. Bunun icin yine olsa yine binlerce lira para dokerim. İyi geceler dilerim. Son olarak bi postunuzu gordum simdi devlet hastanesine gitmissiniz ve memnun kalmamissiniz. Buna ragmen nasil bu postu acabildiniz cok merak ettim.