Bir çok arkadaşında söylediği gibi devlet ya da özel değil, insan olanla karşılaşmak önemli. Ben iki doğumumu da devlette yapmış birisiyim. Her ikisi de aynı hastane ve doktorda oldu. Allahım doktorumdan da ebelerden de razı olsun. Doktorum doğum anımda her saniye yanımdaydı. Beni öyle güzel motive etti ki. Ebelerde aynı şekilde ilk doğumumda ebenin saçımı okşayıp başaracaksın ben sana inanıyorum dediğini, doktorumun gelip elimi tutup bebeğimize kavuşmamıza çok az kaldı dediğini asla unutmam. 2 bebeğim doğduğunda da doktorumun gözlerime bakıp evet bebeğimiz doğdu başardık dediğini de. Her saniye bir şeye ihtiyacım olup olmadığını sorduklarını da. Bunların hepsini devlet hastanesindeki doktor ve nöbetçi ebeler yaptı. Çünkü hepsi insana değer veren kişilerdi.
İlk gebeliğim de muayene için bir kere özele gittim. Doktorun tavrı ve yaklaşımından sonra bir daha uğramadım. İşin özeti konu devlet ya da özel olması değil. Oradaki insanların insan evladı olması önemli.