Semilk05 bana göre konu hastane kötülemesi değil de herkesin geride kalan hikayesi aslında öyle yazanları ben yargılayamıyorum çünkü başına gelenleri anlatıyorlar ki biz o konuda dikkatli bilinçli olalım diye benim doğumum da vajinal doğumdu ve çok zorlandım doktor 3 cm açıklıkla beni direkt yatışa yönlendirdi kontrole gitmiştim aslında o gün ve açılmam direkt hızlı olsun diye suni verdiler direkt şimdiki aklım olsa asla kabul etmezdim evde ilerlemesi beklerdim orda çok yoruldum suniden ve ıkınamadım sancılarım düzenli bile değildi çok yorulmuştum bebeğim çok zor çıktı ve solunumsuz kalıp küveze girdi o zamanlar. bunları asla korkutmak için söylemiyorum herkesin doğumu aynı olacak diye birşey yok sadece benim düştüğüm hataya düşmenizi istemiyorum.