Semilk05 inan ki insanların bir yaşadığı var ki böyle yorumlar yazıyorlar. Tamam evet iyi yorumlar da var ama o iyi yorumu yapanlar genelde şanslı kişiler, temiz süt emmiş insan evladı personellere denk geldikleri için olumlu yazıyorlar. Ordaki personeller de benim senin verdiğimiz vergiyle maaş alıyor. Aslında bakarsan hepsi özeldekiler gibi ihtimam göstermeli ama sağlık personelinin gerçekten gereksiz egoları var. Onu da bırak artık o kadar çok vakayla karşılaşmışlar ki sana koyun gibi davranıyorlar. Ben gebeliğimin bugününe kadar da devlet takipliydim. Doktorum çok çok iyi ama sıkıntı doğuma doktorun girmemesi ve ebelere kalman. En ufağından bana NST çektirdiler, hemşireler orada muhabbet sohbet, seninle ilgilenen yok. Cihazı bağlayıp gittiler. Ne bilgi veren var ne bir şey. Eşim bekliyordu dışarıda dedim o da gelsin, oda boş zaten. Haayıır diyorlar yasakk !!! Ama karnımı açmışım ben orda bir ton erkek personel gidip geliyor bir perdeyi bile çekme zahmetinde bulunmuyorlar. Mahremiyetse bu da mahremiyet yani. Elin adamı beni niye görüyor mesela? Neyse cihazın süresi doldu ama onlar yan odada lak lak ediyorlar ve ben kalkamıyorum seslenemiyorum. Eşime mesaj attım dedim müdahale et süresi doldu ama bunların geleceği yok dedim. Onun dışında direkt yatağa yat uzan dedi. Sana çarşafların ne durumda olduğunu anlatamam. Yastık çarşaf kim bilir kaç kişi uzandı kafasını koydu?
Onun haricinde birkaç gün önce bir kaza geçirdim, gebe halimle acile gittim, acilde dediler ki kanama olduğu için tetanoz aşısı yapılacak. Biz sizi çağırırız dediler. Bekle Allah bekle, beneğin hareketleri durmuş benim kolum ayağım yaradan kanıyor. Dikiş bile olabilirdi ama personel ayağımdaki bandajı bile hayvan gibi açtı, annem bile delirdi bu ne ya dedi az insan gibi aç!!
Biz içeri gittik hani aşı diyoruz? Evrağın nerde ki diyorlar? Şaka mı dedim ben size verdim. Bir saate evrağı bekledik. En son güvenliğe gittim dedim ki evrak yok diye bana aşı yapılmıyor ve bebek tehlikede olabilir dedim. Güvenlik personellerin masasına baktı ve benim evrak en üstte çıktı tam delirmelik. Hepsi diyor ki aaaaaa orda mıymış????
Acildeki kalabalığı bilirsin herkes anası dıdısıyla gelmiş hemşire diyor ki üstünü çıkart omzunu aç!
Ulan bir sizin mi mahremiyetiniz önemli bir perdeyi çekseydin yaaaaaa
Yani yaptıkları saygısızlıkları, salaklıkları saymakla bitmez. İhmaller de cabası…
O yüzden asla devlette doğum yapmam.
O ara eğer bebeğin hareketleri az olduğu içinn odağım orada olmasaydı hepsinin ağzına s… ardım