sadecemavi kızım tüp bebek ve 10 aylıkken hamile kaldım korunarak şuan 22+1 ben de hamileliğin ve lohusalığım çok zor geçmişti ve en az iki sene emzirmek istiyordum bu yüzden bu kadar erken düşünmüyordum hele tedavisiz hamile kalmak aklımın ucundan geçmiyordu ama yine de korunuyorduk neyse çok zor oldu bir yandan mutluydum açıkçası çünkü normal yoldan hem de korunarak hamile kalmıştım amabir yandan da kızma bakıp bakıp ağlıyordum nasıl olucak nasıl yeticem memeyi bıraksın istemiyorum derken zamanla alıştım ya ikiz gibi düşünüyorum gebeliğin 4. Ayına kadar emzirdim ama başka sağlık sorunlarım da çıkınca vücudunu yormayalım emzirmeyi bırakalım dedi doktorum bıraktık şuan tek üzüldüğüm hala istediğim kadar emzirememek ilk kızımı onun dışında sabırsızlıkla bekliyorum artık 2. Kızımı 💕