sadecemavi ben kızım 10 aylıkken ikinciye hamile olduğumu öğrendim çok ağladım sızladım kabullenemedim şimdi doğumu bekliyorum 35. Haftadayım ve ben de desteksiz büyütüyorum her şeye tek başıma yetişmeye çabalıyorum yardım edecek kimsem olmadığından değil onlar geldiğinde farkediyorum ki ben daha çok bunalıyorum o yüzden gerek duymuyorum çocuklar da öyle böyle büyüyolar ya şöyle düşün çok bunalsak bile 2 dk uyuyunca özlüyor ya da bağırınca ağlatınca yine bizde sakinleşiyorlar şu an stres yaparsan sadece içindeki bebek değil kucağındaki de etkileniyor bunu bil tadını çıkarmaya çalış zor ama 🫠