yenibaslangic_ benim doğumumda berbattı ondan da korkuyorum, normal doğumla başladı o sancıyı 8 saat çektim 5 cm açılmam vardı ama doğmadı bebek doktor sıkıntı olacak dedi sezaryene aldı belimden iğne yaptılar ben o adrenalinle uyuşmadım dedim doktora başta inanmadı sonra karnımı kestiğini çook net hissettim acısını ve çığlık attım beni genel anestezi İle hemen bayılttılar 2 kere narkoz aldım tam 10 gün boyunca kafamı yastıktan kaldıramadım öyle bi başım ağrıdı ki yani hatırlamak istemediğim şeyler tekrar başıma gelecek …