melmih12 Bir1kelebek yok bacım olmadım yani daha üstüne kahverengi akıntı tamamen kesildi normale döndü. Sıfır sancı. Sat 14 aralıktı. Kızım aralıkta 2 yaşına doldurdu. Biz de işte aralıkta korunmayı bıraktık ama ondan beri de regl olmadım 😂😂
melmih12 Bir1kelebek yaa yok yok büyüdü biraz 😅 ama şöyle ki 9 10 aylıkken daha kolaydı sanki şu an tam sendromlu zamanları 😅😅
havva_5 melmih12 ben iki kere kullandım ve doğru sonuç verdi, eğer gebelik yoksa kuruma çizgisi dahi çıkartmıyor güvenilir bi test bana göre.
melmih12 havva_5 ya bana hep ilk dakikalarda çizgi çıkarıyor ama takip ettim 3 gün koyulaşma olmadı. Herhalde seri hatalı benimki çünkü hep pozitif yorumlar duydum
melmih12 Bir1kelebek ay kesinlikle. Bir de çalışan anne olunca her şey çok çok daha zor ama sağlık olsun diyelim
havva_5 melmih12 olabilir ben internetten almıştım üçlü olarak iki tanesini kullandım ikisinde de doğru sonuç verdi, awox da çok güvenilir ama burda okudum yalancı pozitif vermiş alınan sitelerle alakalı olabilir belki
Bir1kelebek melmih12 inşaAllah her şey en kısa zamanda hayırlısıyla gönlünce olur canım 💓 Allah kolaylık versin Amin amin
melmih12 havva_5 önceden hep awox kullanırdım. Bir kez çizgi gördüm o da kimyasal oldu zaten. Bu sefer bunu denemek istedim ama bilemedim koyulaşmayan ve anında çıkan silik çizgiler var grimsi herhalde hemen iz yapıyor