melmih12 havva_5 önceden hep awox kullanırdım. Bir kez çizgi gördüm o da kimyasal oldu zaten. Bu sefer bunu denemek istedim ama bilemedim koyulaşmayan ve anında çıkan silik çizgiler var grimsi herhalde hemen iz yapıyor
melmih12 havva_5 evet ben de öyle duydum ama bilmiyorum belki de regl olurum diyorum ama hiç belirtim yok hiç bu kadar gecikmezdi
elifyanall Benim çizgimde silik çıkmıştı başka marka test aldım oda aynı şekilde sonra kan verdim hamile olduğumu öğrendim yeni başka marka test yapmanı öneririm
melmih12 elifyanall yaa gerçekten mi. Benimkine baktınız mı bu kadar silik miydi sizinki de? İşin tuhaf tarafı pcos var hep geç döngüm olur ama ilk kez 50 günü geçti son adet tarihi üzerinden
damlasv melmih12 asla güvenmeyin teste 4 aylık hamileyim ilk ayında Hergun test yaptım nerdeyse hepsi negatif geldi 6. Haftada doktora gidip kandan öğrendim bu şekilde olan çok kişi var bazı kişilerin idrarında test çubukları negatif veriyor şüphe ihtimal varsa hemen kan testi yaptırın
melmih12 damlasv gerçekten miii 🥲🥲 yalancı pozitif çok duydum da olanı göstermemesi ilk kez duyuyorum 😅
melmih12 1_prensesannesii canım bende hep hafif çizgi var ilk anda bile ama koyulaşma olmuyor. Bence test bozuk
melmih12 Kızlar cuma günü sabah yaptığım test görseli ile yapmıştım postu. Üstünden 4 gün geçti bu da bugünkü test ama koyulaşma yok değil mi. Bence benim aldığım test serisi hatalı. Hemen hepsinde çizgi çıkarıyor. Prodoctor diye güvenmiştim
melmih12 melmih12 kızlar kan vermeye değer mi sizce. Özelde vereceğim için boşuna para vermek istemiyorum 😅