Kiraz63 birumut_ benimde testim bu şekil çıktı aynıydı test yaptım kanda 41 çıktı adet tarihimde yapmıştım doktor geç döllenme dedi şuan uygulama göre 5+6 haftalık
Deletedmom_878 birumut_ kankacanım çizgi çokta silik değil gayet net gözüküyor içime doğuyor demiştim sana senden gebelik haberi gelecek diye inşallah öyle olmuştur beni etiketle kan ver istersen net olarak 🥹 dualarım seninle
Deletedmom_878 birumut_ şimdi ilk idrarla yaparsan daha net çıkması lazım beni etiketle bekliyorum heyecanla
birumut_ Deletedmom_878 kankam yapılan eve döneyim ama şimdi de Artımed aldım eczaneler neden farklı marka satmıyor ya ama iki marka da yanlış çıkarmaz aynı anda herhalde
Deletedmom_878 birumut_ laboquick iyi diyorlardı yok yok çıkarmaz sen yap bana kuruma çizgisi gelmedi valla
Deletedmom_878 birumut_ kanka ne kimyasalı hamilesin ona odaklan bi sevin ya bir senedir bu haberi bekliyorsun gözün aydııınnnn hamişsin artık 🤭🤗🤭
salihaturky birumut_ adet döneminiz geçince çizgi netleşir geç döllenme henüz çok erken olduğu için çok silik hayırlı olsunn
nevinbulyaman @birumut_ yok yok kimyasal diye düşünmeyin bence iyi düşünün iyi olsun inşallah vardır 🙏
birumut_ Deletedmom_878 kanka vardır dimi iki test de yalancı çıkarmaz ödüm kopuyor yalancı olur diye kan vermeye korkuyorum
Deletedmom_878 birumut_ kanka var ya hiç farklı testlerde kuruma olur mu var işte sen kan var dikkat et dua ett ayyy çok sevindim valla eşine dedin mi
Deletedmom_878 birumut_ kanka bu ayı nasıl değerlendirdin hangi günler bi anlatsana başka neler yaptın beni bilgilendir