birumut_ bende adetime 1 hafta kala aynı marka testle yaptım pozitif çıktı sonra kan verdim 2 haftalık gebeydim şimdi de 35 haftalık gebeyim,ve bende aynı şekilde senin gibi çatlatma iğnesi kullanacaktım,ne zaman kullanabilirim diye doktoruma sormaya gitmiştim yumurtan zaten çatlamış iğneye gerek kalmadı dedi,eminim ki sende benimle aynı durumu yaşıyorsun,sağlıkla kucağına al inşallah 😍