aysenursinan 36+3 canım nasılsın nasıl gidiyor kontrollerin nasıl en son ne zaman gittin sezaryen mi normali mi bekliyorsun sonlara yaklaştık bizde
meryemmuhammetali canım geçmiş olsun bende 36+3 deyim sezaryen için erken vermiş yaa benim doktorum gelişimi iyi olduğu halde 16 20 Şubat arasında seçelim dedi 18 şubata verildi ısrarla 39. Hafta içinde seçim yapalım sezaryen diye 38 içinde almaya gerek yokfalan dedi