ozg_49 bende polikistik over var ve buna bağlı olarak reglm hep düzensizdir . İlk oğluma da çok zor hamile kaldım 3 yıl ugraslarim sonunda Rabbim nasip etti tedavi olmadim ama ovulasyon bitkisel kürler vs çok uğraştım ve çok şükür Rabbim nasip etti şuan 3.5 yaşında nir oğlum var. Ama tabi ara ara yine düzensiz regllarm polikistikten ötürü ve yaza kadar da eşimle nebek dusunmuyorduk böyle bir düşünce yoktu zaten de olmuyor bebeğim zor oluyor diye yaza doğru düşünürüz demiştik. Reglm da düzensiz olunca umursamadım regl olmadım diye çünkü bu benim normalim 😂 yoksa tabiki gecikme var diye test yapardım . Birde belirti de olmadı bulantı vs o yüzden anlamadan geçmiş ,4 ay 🤭🤷😂