Sibelakta 29 haftada suyum geldi 31 e kadar sancı su kesildi taburcu oldum evime gittim sabahına kanam oldu ama sancım vardı gittim nst bağladindom acilde üç kere de sancım çıktı düzenli be üçüncü nst de bebek kalp atımları bozuldu doğumhaneye gönderdiler 4 saat da orda bağlandım ilaç vermelerine rağmen sancım kesilmedi ve bebek kalp atımları aşırı bozuldu 22.30 da doğumhaneye alındım 23.00 de bebeklerim doğdu hiç görmeden yoğun bakıma alındı bi bebeğim entübeydi başka hastaneye yolandı ikizlerim şuan birinin durumu iyi biri hala hayati riski var ve solunum sıkıntısı var