powerpuffgirlss Allah korusun tabi
ani yoğun sarsıntı ağır stres vs olumsuz etkileyebilir ama günlük hayatımızda da, başkasının kullandığı araçlara binerken de vs sürekli riskler stresler söz konusu oluyor o stresi yönetebildiğin sürece kar zarar analizi yapmak lazım bence. Çalışmıyorsan haftaiçi sakin öğlen saatlerinde çalışıyorsan haftasonu sabahları vs az trafikli akan yollarda ya da mahalle arasında yavaş yavaş başlayabilirsin en iyisi de profesyonel birinden özel ders almak bence, ben hem dikkat eksikliği hem anksiyetesi yüksek biriyim mesela yıllarca ben süremem strese dayanamam odaklanamam deyip uzak durmuştum ama hocayla çalışmak beni çok rahatlatmış özgüven cesaret kazandırmıştı. Çok büyütmüşüm gözümde demiştim. Bir iki denemekten zarar gelmez bence düşük hızla sakin yerlerde denemeye başlarsan fark edersin kullandıkça rahatlıyor hevesleniyor alışıyorsan sıkıntı yok, ağır stres yaşadığını hisseder gerilirsen için rahat etmezse de ertelersin bebek biraz büyüyünce birkaç aylık olunca vs denersin dünyanın sonu da değil artık araban kapında nihayetinde, rahat ol gözünde büyütme.. bi de çok düşünüp kurup planlayıp eşi ikna etmeye çalışırken iyice gerilebiliyorlar çok rahat bi şekilde şurada beş dakika süreyim buraya ben götüreyim hadi bi heveslendim vs oldu bittiye getirerek özgüvenli sakin görünerek onu da rahatlatabilirsin, seni gergin görürse iyice endişelenir.. yolun açık olsunn