powerpuffgirlss dediğim gibi kendini rahat hissediyorsan trafiğede çık ben ehliyeti ilk aldığımda fiorina kullandım öyle böyle değildi ama 😁😁 mesela sağ şeritten 4lünü yakıp gidebilirsin ay valla bence biz kadınlar aklımıza koyarsak yaparız çok memnun oldum bu şekilde bi post görüp istekli olmana darısı doğumdan sonra bana açılın yoldan ferhunde geliyor diye sürücem heralde arabayı 😁😁