powerpuffgirlss merhabalar bende 10 yıldır aktif araç kullanıyorum ve hamileliğiö son 2 haftasındayım halen daha kullanıyorum. Ama sizin anlattığınjz durumda ben tecrübelerime dayanarak tavsiye etmem. Üzülerek eşinize hak veriyorum :( Arabanızda hayırlı uğurlu olsun Rabbim kaza bela vermesin. Heyecanınızı anlıyorum ama inanın tek mesele kemerin sizi tutması değil. Evhamlı birş olduğunuzu söylemişsiniz mahalle arasında bile birş sizi tedirgin edebilir ve size hata yaptırabilir. Yani öğrenmek için bence uygun zamanda değilsiniz. Daha doğrusu geliştirmek için. Ama şögle yapın mesela araba koltuğu alın bebek için sonrasında sizi kimsenin tutamayacağını anlasınlar :)